Xlash

Har ni hört talas om de eftertraktade ögonfransserumet Xlash? Xlash är ett ögonfrans serum som egentligen funkar som ett balsam för ögonfransarna. Detta serum ska göra ögonfransarna fylligare, längre och mörkare! Hur bra låter inte det?! 
 
Jag har tidigare använt mig av ett annat serum som heter Revitalash som fungerar på samma sätt förutom den dubbla prisskillnaden. Jag köpte Revitalash för ca 800 kr, vilket var lite dyrt, men WOW vilka fransar jag fick! De blev tillslut så långa att jag fick sluta använde serumet då jag slog i dem i ögonbrynen när jag blinkade vilket kittlades hemskt mycket. Nu saknar jag där emot mina fina ögonfransar och bestämde mig för att beställa hem XLash till hälften av priset, 400 kr. Jag hoppas verkligen att även detta serum funkar och att jag inom några veckor kommer ha strålande fransar! 
 
Ni kommer få följa min resa med detta serum och jag kommer även att lägga ut före/efter bilder för att se om de bivit någon skillnad. Ska även säga att jag har långa fransar från grunden, men aldrig fel med lite längre. :) 
 
Har ni frågor så fråga gärna! 
Jag köpte Xlash på eleven.se
 
Kramar och kärlek!
Emelie 
 
Bilden är tagen från google.se

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mej!

Din Mail: (visas aldrig)

Webbadress:

Ditt meddelande:

Trackback