Omstylning Inger

FöreEfter Foto... Petra på  Modellsalongen gjorde många ljusa slingor och ramade in ansiktet i en mörk ton. Valde färgen efter kundens utgångsläge. I bland blir resultatet snyggare när man utgår i från hårbottens egna hårfärg.

Omstylning Efter


Jag färgade hennes hår i ljusa slingor. Blandade 2 färger i mörk ton. Folislingor i mörk ton under luggen, vid sidor och i nacken. Jag tycker att den blonda färgen främ häver hennes vackra gröna ögon...Kram Petra

Omstylning Före


När den här kunden kom in i min salong tyckte jag allt att hon var väldigt snygg i håret. Men har jag sagt att jag gör omstylningar så är det upp till bevis...  

Extensions på Elvira


Så här kan håret bli med Extensions.

Omstylning

FöreEfter

Omstylning

FöreEfter

Omstylning på Modellsalongen...

Före FotoFöre FotoFöre FotoEfter FotoEfter FotoEfter Foto

Cool Frisyr

Elvira har en foundation från Nivea. Den är mjuk som siden och ger en fin lyster. Till rouge har jag tagit ett glittrigt solpuder. Läpparna har jag målat med Face. Färgen heter Lycka och det tycker jag att jag känner med den underbart läckra orangeröda look...

Kerstins honungsfärgade slingor...

Kerstin fick honungsblonda slingor. Jag tyckte det var snyggt att göra henne ganska blond. Makeup (Svart Kajal längs fransraden). En härlig fondation från Loreal som jobbar med att strama upp huden. Svart kajal uppe och nere längs ögat. Formade läpparna med en brun rosa lipliner. En rosa beige läppglans som avslutning från Loreal Glam shine som jag älskar... 

Patricia

Lillasyster Patricia som jag fotograferat...


Emelie

Foton som jag tog på söta Emelie på Köpstan

Synkcasting

Nomis foton till modellagenturen i Stockholm

Före och efter stylning på Åsa...

Åsa kom till modellsalongen i dag. Så här ser många kunder ut. De har fått uppklippta, taggiga frisyrer. Jag tycker att håret är för mycket fransigt på henne. Åsas hår ser ojämt ut så min tanke är att återskapa en fylligare linje. Vi diskuterade lite och sen kom vi överens att jag fick göra som jag ville. Hon önskade en frisyr med attityd. Det passade mej perfekt att göra. Så jag tog fram saxen och började skapa...Så här ser Åsa ut framifrån innan stylning...Så här blev min tolkning vad som jag kan kalla supersnyggt...Nacken blev vacker med rätt attityd...

Omstylning för Sklt tidning i Skaraborg...

Så här ser Inger ut innan jag sätter mina skapande händer i håret. Älskar att jobba med att hitta personlig stil till mina kunder. Jag tycker att Sklt tidning är superbra. Det är kul att läsa om vad som händer i vårt län. Det finns så många aktiviteter att åka till tex förläsningar, loppis, nöjen, sport m.m som man inte får reda på om man inte har tidningen. Det är lätt att tycka att man har information genom datorn men det finns inget som att gå upp på morgonen och läsa vår tidning. Inger vann Sklts tävling där folk fick skicka in foton. Priset man vann kan ni se här. Kram Petra

RSS 2.0