FOR YOU


Styling by Sanja Vujic, JOKER

Min konst fortsätter sättas på Ansikten..
Kom till mig, få en extrem Make-up & ett foto,
Mest mest magiskt, min konst på dig..
För 500:- Just nu...

Bik Bok by Jenny Skavlan

Jenny kommer göra 30 plagg i 50-tals stil..
Kommer att släppas i butik 25 november...

HUR SPÄNNANDE SOM HELST ELLER HUR??

Våra modeller

Annelies färdiga resultat, under tjejkvällen.
Sanna färdiga resultat, under tjejkvällen.
VAD TYCKS?

BLEV NI INSPIRERADE?

TJEJKVÄLL PÅ ATELJÈ HOLGERS

Onsdag Kväll var inte en vanlig onsdag..
Det var en MAGISK Onsdag för de, som befann sig på ATELJÈ HOLGERS.
Vi på Modellsalongen, Stylade under kvällen..
Berättade om Höstens trender & var kreativa..
Petra gjorde en omstyling på  Annelie som
ÄVEN VANN VÅRAN TÄVLING!!!
Petra för färgade Annelie på salongen och sedan Klippte en trendig kort frisyr på henne..
Dessutom stylade hon hennes hår i TRE Olika frisyrer...
Jag Gjorde en Extreme Make-up på Sanna Larsson.
Min Kreativa konst fick ett namn...
"autumn fantasy"
Dessutom gjorde jag en mojikan frisyr,
som är ssååååååååååå 2011..
Åt alla håll skall det vara och "borst toppering" är nr 1 just nu..
Sedan får vi inte glömma VÅFFELTÅNGEN?
den har väl alla fortfarande kvar hemma???
DEN ÄR SÅÅÅ INNE NU,
bort me glamlockarna och fram med alla olika locktänger ni äger..
Allt skall vara BLANDAT emot alla REGLER.
Våffel med lock...
Sist men inte minst vill jag även tala om att ALLA SKALL ha DIAMATER i håret för att följa trenden..
Iofs WHY NOT?
Every girls best friend...

Kom till oss vi fixar det på er..

Kurs i Turkiet med Patrik Lernberger...

Kurs i Turkiet. Patrik lernberger och Mattias stafsing. Modellsalongens Petra var i turkiet och fick ny inspiration. Vi bodde på ett stiligt ställe Rixos i Belek. Vi tränade yoga varje dag. Johanna Andersson var instruktör och otroligt duktig.

Styling by Sanja Vujic


Utbildning/ Frisyr Trender/ Trollhättan


Jag AVGUDAR Charles..
Han är en sådan prick jag skulle trivas att arbeta med..
Han gav mig MASSA NY inspiration,
Denna utbildningen gav mig skit mycket att jag faktiskt färga håret
på en kund idag i EXAKT samma färger han gjorde på Eva...

SJUKT MED SANT,jag HÄRMAS!

Säger
strass, mojikan, lockigt i alla typer, kanal klippning, konst, mönster, djuriskt

er något?
Näähepp,
men det är iafl HÖSTENS TRENDER!

Lidköping



Igår var jag och Tuana som är proffesionell fotograf på Nordea i Lidköping.
Jag la make up & stulade håret påmodellerna som skulle gå modevisning..

Det var superkul,
framför allt att jobba med ett proffs som tuana.
Besök hans hemsida..http://tuana.se/

Han är även med i en tävling,
rösta på hans  kortfilm om ni tycker att han ska vinna. Bidrag 4 "devil's water" - http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=344&grupp=12236

Min favorit frisyr just nu..




En frisyr jag gjort på en vännnina..
Är den inte helt fantastisk??
Kram Sanja

smakprov..



Smak prov ifrån Mina extrema make up-er ifrån vila badet..
Mer kort kommer i veckan..
Vad tycker ni?



Denna veckan & nästa veckan,
har vi ett erbjudande..
En extreme make up
& ett digital foto ingår,
500:-

Välkomna!!!

vi utvecklas..




IDAG SKALL JAG PÅ TREND UTBILDNING
FÖR CUTRIN..
KOMMER BLI SPÄNNANDE,
& IMORGON SKALL JAG DELA MED MIG UTAV ALLA NYA TRENDER!!!



ERA SÖNDAGS PLANER

IMORGON KL 18 PÅ VILABADET,
KOMMER JAG vara på plats att
STYLA UNDER "TJEJKVÄLLEN"
Vi kommer skapa en levande orm under kvällen,
alltså visa hur kreativ jag kan vara,
även ha en fotografen Sandra på plats..
Leva oss in i den magiska fantasy världen!!
INTE NOG MED DET,
kommer även att vara mina "favoritläppglans" till salu
& Goddiebags,
som är innehåll ifrån samtliga företag,
MODELLSALONGEN
GOCCIANI
GOLDWELL
SALONG HEMMA
PEGGY SAGÉ
VI SES VÄL DÄR??

Styling By Sanja Vujic



Vi jobbat mycket med vädret kyla här..
Det är kallt runtomkring oss och vinter börjar närma sig..
En Inspiration-SNOW make up..


Modell. Rebecca Windeståhl

INSPIRATION-FANTASY


BE CREATIVE

Vi utvecklar våra kreativa intressen ständigt..
Idag har vi använt oss utav make up ifrån Peggy Sagé
( som vi även säljer i Salongen)
& låtit fantasin flöda..
Även Hår produkter ifrån Hair Manya,
Här på bilden har vi använt oss utav Dream Fix..
Dessutom har vi fått hem många nya produkter av Hair Manya,
ifrån Gocciani.
BE CREATIVE,
kram Sanja

Styling by Petra




Hösten är här, eller var det Våren?
Petra har varit kreativ och låtit inspirationen flöda..
Modellbilder.. Hon tagit för en almanacka.
Modell. Malin Hallberg

RSS 2.0