Face ögonskugga

Mihaela Jevtic
Modell: Mihaela Jevtic

Petra Bontegard älskar att jobba med Face produkter.


Anna Nowakowska
Modell: Anna Nowakowska

Modellfoton i Skövde






Modell: Anna
Fotograf: Petra Bontegard






Modell: Mihaela Jevtic
Fotograf: Petra Bontegard



 Petra!


Ögonsminkning: Ögonskugga från Face Stockholm. Kajal från Clarins & Telescopic mascara från L'oréal.

Fotograf: Petra Bontegard   Modell: Mihaela Jevtic

Fotograf: Petra Bontegard
Modell: Mihaela Jevtic

Fotograf: Petra Bontegard   Modell: Mihaela Jevtic

Fotograf: Petra Bontegard
Modell: Mihaela Jevtic



Leopard tights från Gina Tricot 149 kr + vanliga svarta tights som jag har klippt hål i.

Fotograf: Petra Bontegard   Modell: Mihaela Jevtic

Fotograf: Petra Bontegard
Modell: Mihaela Jevtic


Rött läppglans från Dior, med Cyber glitter från Make Up Store.

Fotograf: Petra Bontegard   Modell: Mihaela Jevtic

Fotograf: Petra Bontegard
Modell: Mihaela Jevtic

Nörd glasögon som kan köpas på Cubus och Bik Bok




Nörd glasögon 49 kr från Cubus


Fotograf : Petra Bontegard
Modell: Anna

 Petra!
www.modellsalongen.dinstudio.se

Frisyr Stylad & Fotograferad av Petra Bontegard

 Stefan Blir klippt i en cool frisyr. Produkterna som jag stylat honom med är Hair Manya Flexy Gum. I dag ska jag och mina praktikanter göra lite pyssel på Salongen. Jag ska även göra Make up och styling på dem. Puss och Kramiz

Modefrisyr för killar

Anders som är fotograferad och stylad av Petra BontegardAnders från Lysekil var på modellsalongen. Jag gjorde en trendig frisyr på honom. Frisyren är lätt att fixa till med lite gele från Loreal eller web som är ett vax från Loreal...

Agility

Nomi tränar Nelly...Nomi tränar Nelly. Våran hund är en Westie som gillar att vara ute och leka med familjen. Vår dotter Nomi som är 12 år är superduktig. Hon bygger upp en massa olika hinder som Nelly får hoppa över. Nu kom min permanent kund. Min praktikant Anna tvättar hennes hår. Det blir en rolig dag i alla fall. Puss & Kram

Make up

Emelie står modell för en makeup visning...

Rosa naglack H&M

Tindra får rosa naglack på alla naglar...

Ljusa slingor

I går kväll fick Tindra målade naglar och ny frisyr. Eftersom Tindra och en kompis klippt varandra på dagis så var håret lite kortare på en sida. Så jag gjorde en sneklippt lugg med framåt klippt på sidohåret. Nu är det lätt att spara ut till långt igen plus att det är kul med en ny frisyr.


Näspiercing Skara



Lela fick också en näspiercing.


Näspiercing Skara

Nya Praktikanter




Lela

Anna

Hej vi är två tjejer som praktiserar på Modellsalongen. Vi kommer vara här i en vecka. Idag har vi möblerat om i salongen och städat mycket. Sen så gjorde Petra en näspiercing på Anna.



Jag var verkligen nervös men Petra gjorde den utan att jag fick någon smärta. Jag blev nöjd. Och en stund efter var vi glada igen. 



Puss & Kram Anna & Lela


RSS 2.0