Bildcollage på Timmy...

Vår underbara son Timmy...

Stadium

När Nomi gjorde modelljobb för Stadium tog jag ett foto med min Sony Ericsson mobil. Det är kul att kika på foton som man tagit och pyssla lite med dem.

Sklt Reportage för Modellsalongen

Jag gjorde ett jobb åt Skara tidningen. Så här blev resultatet. Färgade håret på Karin i en mörkbrun ton. Gjorde även kopparröda folieslingor. Jag framhävde Karins ögon i en grön ögonskugga. Plockade ögonbrynen och målade dem bruna med en pensel...Kram Petra

Tindra Reklam

Lilla Tindra gör reklam för parfym...Vi älskar dofter och köper de flesta parfymer. Det är så mysigt på morgonen att välja vilken doft som passar...Nu ska jag skölja ur Karins hårfärg. Puss & Kram

Tidningsomslag

Medan Karin sitter med färg i håret passar jag på att göra ett inlägg. Jag tycker det är så kul att fixa med foton. På bilden är det Nomi som är omslagsmodell. I går hade vi möte med en kille om Nomis erbjudande om skivkontrakt. Vi tycker att det är superroligt, nu ska vi ta den här veckan till att ta ett beslut vilket bolag som passar bäst.  

Repotage på Modellsalongen

I dag kommer SkLT hit och gör ett repotage om en omstylning jag ska göra. Det kommer en tjej från Falköping som ska få håret fägat och en grym Makeup. På fotot är det vår dotter Nomi. Ni får se hur mitt Stylist jobb blev senare Kramiz Petra...

Tindra

Tindra ModellFotograferade Tindra en sen kväll efter jag tagit nya kort till Nomis Modellagentur...

RSS 2.0