Mobilskal

Man hittar sitt favorit skal och har de tills de går sönder, typisk..
Jag kollade runt lite efter ett och hittade allt från fina till helt galna när jag sökte lite på http://www.skal-man.se
 
 
 
<3 Modellsalongen

Få större ögon

 
Få större ögon genom denna makeup, gör såhär:
Lägg en eyebase över hela ögonlocket för att skuggorna ska fästa bättre
Börja med en ljus skugga över hela locket samt i ögonvårn
Applicera sedan en mörkare, svart eller brun skugga längst ut på ögon locket
Sudda den en aning inåt
Använd dig av svart ögonpenna på undre fransraden och skugga sedan ihop med den övre skuggan
Du kan även applicera eyeliner om du tycker att det passar dig
 
<3 Modellsalongen
 

Ta hand om dig själv

Nu när kylan börjar bita i våra kinder, tycker vi på modellsalongen att det är dags att ta hand om oss själva.
Kanska har du tröttnat på din look, behöver lite tips eller kanske en helt ny stil? Då är det till oss du ska komma!
Vi kan hjälpa dig med allt från hår och smink till kläder och skor.
 
<3 Modellsalongen

Fylligare läppar

Vill du ha fylligare läppar? Lip-plumper är ett läppglans
som har läppförstorande egenskaper. Vissa lip-plumpers
ger en väldigt stor effekt, medan andra ger lite mindre effekt.
Det finns ungefär lika många olika typer av lip-plumpers
som det finns läppglans. Vill du ha effekten av fylliga läppar,
kan lip-plumper definitivt vara något för dig!
Finns på kicks!
 
<3 Modellsalongen
 

Jacka

Hittade dessa super snygga jackor på Chicy!
 
799:-
1499:-
 
<3 Modellsalongen

Dennis M

Dennis M är en av Sveriges största manliga bloggare och här är en liten del ur hans fantastiska shop!
 
 

     
 
 
<3 Modellsalongen

Maison Martin Margiela

HMs gästdesigner Maison Martin Margiela har kommit med en fantastisk kollektion, här får du en del av den.
 

         
Super snygg klänning, varför inte till nyår? 799:-
Jätte tuff jacka! 2 499:-
 
 <3 Modellsalongen

Attitude

Som ni troligtvis vet var det attitude mässan i Stockholm denna helgen och såklart var vi där! Stämningen var på topp och de fanns ca 65 montrar med olika bloggare, designers och företag. De bjöds på massor med visningar av olika designers och stylister bla Joe-Yves Asmar och Foki. Man kunde även höra Andras Wijk och Jennifer Åkerman sjunga tillsammans.
En toppen dag som gav massor med ny inspiration!
 
<3 Modellsalongen

Jennifer

Hej!
Jag heter Jennifer och jag ska ha min praktik här på modellsalongen i ca 3 veckor. När jag inte har praktik läser jag hantverksprogrammet med inriktning spa och styling på De La Garide gymnasiet i Lidköping. Under min praktik här kommer jag jobba med olika sminkningar allt från extreme till beauty makeup.
 
Varmt välkomma till modellsalongen <3

RSS 2.0