Perfekta barnstövlar

De här stövlarna är de bästa som finns för vårt svenska klimat. Jag har köpt dem till vår dotter Tindra. I Love them bara för de går och torka av och sen är de sköna och varma också.

Victor Sunesson

Fotograferade Victor och hans mysiga familj. Fastnade för hans coola tatueringar, så det ville jag ju fotografera så klart. Jag som var klar med mina tatueringar fick lust att lägga i färg i min sol. Så jag och min bästis Helena åkte till Skövde till Magic man. Fick tid direkt och Micke tatuerade in rosa färg i min sol på handleden. Kan visa hur den blev i morgon. Natti Natti My friends

Nomis nya foton till agenturen

Nu ska jag försöka få ordning på mitt bloggande. Vi har varit på kalas i dag. Det var trevligt. Hoppas att Bosse får nån vinst på lotterna som han fick av oss.Nomi har fått en låt som hon tränar för fullt. När den är klar så ska jag fixa så att ni kan lyssna på den.

RSS 2.0