God förmiddag alla läsare!

Hejsan!
Mitt namn är Emelie Rehn och jag går 3e året på stylistlinjen på plusgymnasiet.
Under 3 veckor kommer jag vara här på modellsalongen och praktisera med underbara Petra. 
Idag har vi suttit och haft morgonmöte, planerat kommande händelser o.s.v. 
Vi kommer lägga in en högre växel när de kommer till bloggen, vi håller er uppdaterade!
 
Jag kommer finnas tillgänglig på salongen och kommer erbjuda följande behandlingar:
 
Färga ögonbryn
Noppra ögonbryn
Färga ögonfransar
Sminkningar/rådgivningar
Stil/färganalys
Styling av hår 
Manikyr 
(eventuellt. shellack = nagellack som håller upp till 3 veckor)
 
Jag hoppas vi kommer ses mycket snart!
Kram Emelie 
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mej!

Din Mail: (visas aldrig)

Webbadress:

Ditt meddelande:

Trackback