Favoriter i höst

Idag åkte jag och Petra över till Skövde och uträttade några ärenden. 
Det finns mycket fint att köpa nu i butikerna, så ut och handla mer er!
 
Vad är ert favoritplagg i höst? Vad kommer ni att använda mest utav? Kommentera gärna!
Mitt kommer nog definitivt bli denna pälsväst jag har på mig på bilderna nedanför.
Har nog haft den på 3 olika outfitsbilder bara under dessa två veckor. haha! 
 
Hur snygg är inte Petras skinnjacka från Jofama?! 
 
Kärlek och kram en regnig måndag!
Emelie
 

Kommentarer
Postat av: sanja

Va fina ni e på bilderna, hoppas ni hade de mysigt. mitt favorit plagg är den stora halsduken:)

Postat av: Freda

After the massive success of their previous game -
Clash of Clans, Dinner Cell just recently presented Clash Royale, a new, fresh concept of equally interesting and great game.




Namn:
Kom ihåg mej!

Din Mail: (visas aldrig)

Webbadress:

Ditt meddelande:

Trackback