Emelies personliga stil

Jag kan inte säga att jag har någon speciell stil. Jag klär mig mycket efter humör, årstid och självklart trender. Ena dagen kan jag älska att gå runt i en Ralph Lauren skjorta och tighta jeans, och andra dagen baggy jeans och en skön sweatshirt. Jag försöker att inte ta kläder och mode på ett så stort allvar utan byter gärna stilar ofta och klär mig i de jag känner för.
 
Nu när det är höst brukar jag ändå mest klä mig i stora, gosiga tröjor. Gärna lite längre så att jag kan ha tjocka strumpbyxor på mig eller liknande. Hösten är så mysig och då väljer jag automatiskt att ha lite mysigare kläder på mig. Lager på lager är ett måste när de är kallare väder ute. 
 
 
// Kjol - Bikbok // Stickad tröja - Zara // Skinnjacka - Lindex //
// Pälsväst - addicted2fashion // Boots - Harley davidson //
 
Kram och kärlek
Emelie

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mej!

Din Mail: (visas aldrig)

Webbadress:

Ditt meddelande:

Trackback