Detaljer

Jag gillar accessoarer. Gillar enkla outfits med många smådetaljer. Idag valde jag ett par svarta jeans och en svart t-shirt som jag piffade upp med en ny pälsväst, örhängen, armband och skärp. Sedan får jag inte glömma mina nitskor jag använt flitigt i sommar! 
 
Jag tycker det är kul att leka lite med olika örhängen. Vem har sagt att allt måste gå i par? :) Så idag använde jag mina två "spikar" och ett litet hänge med 2 kors. Gillar när de är lite olika, blir så fint tillsammans. 
 
När det kommer till ögonsminkningen jag har inte överdrivet stora ögon, men lite stora är dem. Så jag trivs att lägga på en lockskugga på hela ögonlocket i brunt/brons för att framhäva de blåa i mina ögon samtidigt förminska ögat en aning. 
 
 
 
Kram och kärlek 
Emelie
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mej!

Din Mail: (visas aldrig)

Webbadress:

Ditt meddelande:

Trackback